czwartek, 26 lutego 2015

Nowe oblicze

Witajcie :)
Dziś zupełnie coś innego ;)
Z reguły stare meble wyrzucamy lub gdy już nam się nie podobają oddajemy do komisu, na ich miejsce kupujemy coś nowego. Moim zdaniem czasem warto dać im drugą szansę.
Tak zrobiłam z moją szafką na buty. Za pomocą techniki decoupage zmieniłam jej styl. Wcześniej była to zwykła drewniana szafka w jasnym brązie. 
A oto efekty mojej pracy: 


 Na górną część miałam zamiar położyć gąbkę i obić czarnym materiałem, niestety nie udało mi się zdobyć odpowiedniej gąbki.




Teraz jeszcze czeka mnie remont korytarza :D 
W planach wszystko ma być w kolorach czarno-białych z małymi akcentami czerwonego :)
Co myślicie o takim sposobie przeobrażenia mebli?

Pozdrawiam serdecznie :)
Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. też jestem zwolennikiem "przeróbek" ........ kiedyś stary regał przerobiłam na nowe współczesne meble, wystarczyło je rozdzielić, okleić i od razu przyjemniej się zrobiło :D metamorfoza super!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie Ci wyszło ;) zawsze podziwiam ludzi, którym chce się wziąć za przeróbkę mebli, mnie chyba brak cierpliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy jest zachwycający :) Świetnie że jej nie wyrzuciłaś a nadałaś jej nowego charakteru :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń