czwartek, 14 maja 2015

Szczęście jest na wyciągnięcie ręki...

Witam :)
Sporo się ostatnio działo...
Zmiany,zmiany :D
Nowa praca, nowe obowiązki...dużo nowych obowiązków ;)
Mam nadzieję, że wybaczycie mi przerwę na blogu :)
Dziś wpadam do Was z moim skromnym LO.
Powycinałam trochę papierów i połączyłam za pomocą kostek samoprzylepnych,
użyłam trochę farby, lakieru oraz perełek w płynie.
Dodatkowo skorzystałam z napisu z bloga Joli - za co serdecznie jej dziękuję :)




 Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Cudne to LO, cieszę się, że napisy się podobają i ich używasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pozytywnie Ci wyszedł ten scrap :D świetny jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorków i kochana psina :) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorki! Jest energia i moc! :)

    OdpowiedzUsuń