piątek, 24 kwietnia 2015

Butelka z Wieżą Eiffla

Witajcie :)
Czuję się znacznie lepiej, aczkolwiek muszę biegać po specjalistach i robić dodatkowe badania. Praca mnie pochłania... Mało czasu na przyjemności.
Dziś pokażę Wam butelkę w technice decoupage. Tym razem chciałam uzyskać efekt postarzających spękań ( już wcześniej używałam tej metody m.in. na butelce z motywem oliwkowym) . Do tego celu używa się specjalnych preparatów. W zależności od tego jaki użyjemy preparat i w jaki sposób go nałożymy na przedmiot ( za pomocą pędzla czy gąbki ) otrzymamy różne efekty spękań. 
Wyróżniamy: 
-lakiery jednoskładnikowe, dzięki którym uzyskujemy dwukolorowe pęknięcia;
-lakiery dwuskładnikowe, poprzez które otrzymujemy przezroczyste pęknięcia, które potem wypełnia się woskiem postarzającym, pigmentem czy farbą olejną.

Początkowo butelkę pomalowałam czerwona farbą, następnie po wyschnięciu nałożyłam za pomocą pędzla lakier postarzający jednoskładnikowy. Gdy lakier wysechł nałożyłam kolejną warstwę, tym razem użyłam białej farby. W ten sposób otrzymałam czerwone pęknięcia. Po wyschnięciu nakleiłam wybrany motyw. W następnej kolejności użyłam delikatnie szarej farby nakładając ją w niektóre miejsca, tak aby obrazek wtapiał się w tło. Końcowym etapem ozdobionej butelki jest zabezpieczenie jej lakierem. Dodatkowo dodałam w paru punktach perełki w płynie.


 Tutaj widać delikatne spękania


Pozdrawiam i życzę udanego dnia oraz weekendu :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna buteleczka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna :) taka bardzo romantyczna i paryska :)
    życzę Ci, jak najmniej latania po lekarzach i żebyś miała trochę luźniej w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Uwielbiam paryskie motywy w każdej możliwej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna buteleczka :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna buteleczka :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna butelka! :} I ten motyw! świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimatyczna praca! Ślicznie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w moim Candy, wyniki już w poniedziałek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na francuskie motywy zawsze zwrócę uwagę - butelka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń