wtorek, 7 kwietnia 2015

Zachód słońca

Witajcie :)
Tym razem layout. Mój pierwszy :)
Przeglądając zdjęcia z wakacji 
natrafiłam na zdjęcie z pięknym zachodem słońca na plaży, 
które udało nam się uchwycić.
Ah... od razu zapragnęłam lata :)
Pomyślałam, że takie zdjęcie musi mieć fajną oprawę. 

Pobawiłam się trochę farbą akrylową nałożoną za pomocą gąbki, 
dodałam perełki w płynie, trochę lakieru, naklejki.

Oto co udało mi się stworzyć:




"...do lata, do lata, do lata piechotą będę szła... "

Pozdrawiam serdecznie w ten słoneczny dzień  :)

2 komentarze:

  1. Jeżeli to jest Twoje pierwsze LO, to jestem pod wrażeniem! Ja ciągle się czaję, żeby spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie to wymyśliłaś a zdjęcie z zachodem jest świetne :) Już marzę o wakacjach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń